Jerome's Latin Vulgate (405 A.D.)

Romans 2     

The Epistle of Paul the Apostle to the Romans

Return to Index

Chapter 3

quid ergo amplius est Iudaeo aut quae utilitas circumcisionis

multum per omnem modum primum quidem quia credita sunt illis eloquia Dei

quid enim si quidam illorum non crediderunt numquid incredulitas illorum fidem Dei evacuabit absit

est autem Deus verax omnis autem homo mendax sicut scriptum est ut iustificeris in sermonibus tuis et vincas cum iudicaris

si autem iniquitas nostra iustitiam Dei commendat quid dicemus numquid iniquus Deus qui infert iram secundum hominem dico

absit alioquin quomodo iudicabit Deus mundum

si enim veritas Dei in meo mendacio abundavit in gloriam ipsius quid adhuc et ego tamquam peccator iudicor

et non sicut blasphemamur et sicut aiunt nos quidam dicere faciamus mala ut veniant bona quorum damnatio iusta est

quid igitur praecellimus eos nequaquam causati enim sumus Iudaeos et Graecos omnes sub peccato esse

sicut scriptum est quia non est iustus quisquam

non est intellegens non est requirens Deum

omnes declinaverunt simul inutiles facti sunt non est qui faciat bonum non est usque ad unum

sepulchrum patens est guttur eorum linguis suis dolose agebant venenum aspidum sub labiis eorum

quorum os maledictione et amaritudine plenum est

veloces pedes eorum ad effundendum sanguinem

contritio et infelicitas in viis eorum

et viam pacis non cognoverunt

non est timor Dei ante oculos eorum

scimus autem quoniam quaecumque lex loquitur his qui in lege sunt loquitur ut omne os obstruatur et subditus fiat omnis mundus Deo

quia ex operibus legis non iustificabitur omnis caro coram illo per legem enim cognitio peccati

nunc autem sine lege iustitia Dei manifestata est testificata a lege et prophetis

iustitia autem Dei per fidem Iesu Christi super omnes qui credunt non enim est distinctio

omnes enim peccaverunt et egent gloriam Dei

iustificati gratis per gratiam ipsius per redemptionem quae est in Christo Iesu

quem proposuit Deus propitiationem per fidem in sanguine ipsius ad ostensionem iustitiae suae propter remissionem praecedentium delictorum

in sustentatione Dei ad ostensionem iustitiae eius in hoc tempore ut sit ipse iustus et iustificans eum qui ex fide est Iesu

ubi est ergo gloriatio exclusa est per quam legem factorum non sed per legem fidei

arbitramur enim iustificari hominem per fidem sine operibus legis

an Iudaeorum Deus tantum nonne et gentium immo et gentium

quoniam quidem unus Deus qui iustificabit circumcisionem ex fide et praeputium per fidem

legem ergo destruimus per fidem absit sed legem statuimus

Romans 4

 

 

 

SpeakingBible Software © 2001 by johnhurt.com